quarta-feira, 27 de março de 2013

Tired


Comentários
23 Comentários

23 comentários:

  1. You work too hard Nelson! You need all the sleep you can get :)

    the critters in the cottage xo

    ResponderExcluir
  2. What a great sun puddle! Me is a little envious!
    Kisses
    Nellie

    ResponderExcluir
  3. Tá cansadinho, meu gatinho lindo???? Eu vou fazer uma massagem na sua barriguinha, amassar pãozinho no seu corpinho e depois vou lamber sua carinha linda!!! E depois nós dois vamos cochilar juntinhos!! Que sonho!
    Lambidas da Pink

    ResponderExcluir
  4. You have a nice sunny spot for a nap!

    ResponderExcluir
  5. Sweet dreams, handsome Nelson!...Happy Wednesday!...xoxo...Calle, Halle, Sukki

    ResponderExcluir
  6. What a lovely sunny spot to have your nap in - we hope you have happy dreams.
    Luv Hannah and Lucy xx xx

    ResponderExcluir
  7. You found a very nice sunny spot to nap away the tired!

    ResponderExcluir
  8. Now that sunpuddle and comfy spot is a PURRfect place for a catnap!

    ResponderExcluir
  9. Me too...training humans is a tiring and endless job
    Hugs madi your BFFF

    ResponderExcluir
  10. Ownnn, so tired!! Então somos dois, Nelson, que vontade de cochilar assim... ;))

    Bjs

    ResponderExcluir
  11. Aproveite a Páscoa para descansar bastante, amiguinho Nelson
    Ronronzinhos docinhos das gatinhas
    Juja e Jujuba

    ResponderExcluir
  12. I can hear the snoring all the way here! mol xx

    ResponderExcluir
  13. That big couch and you're hanging off the dge! That kills TW. MOL!

    ResponderExcluir
  14. Preocupa não, Nelson! Essa semana tem feriado!

    ResponderExcluir
  15. Acho que o Nelson tá cansado de tanto dormir rsrs.
    Beijos

    ResponderExcluir
  16. rest up sweet Nelsonfor ther will be more fun tomorrow!

    ResponderExcluir

=^o^=

Meus Tweets